15.11.2016

TÄLLÄ HETKELLÄ


maisema

Heippa! Monen viikon tauon jälkeen uskalsin vihdoin avata bloggerin ja nyt mietin mitä kirjoittaa. Lokakuun lopun ja tän marraskuun alun tapahtumien takia mun kuvaus- ja kirjoitusfiilis on ollut poissa kokonaan. Ja oikeastaan se on ollut ihan hyväkin, koska oon saanut rauhassa olla vaan ja lisäksi ideoida postauksia ja varsinkin videoita loppuvuodelle. Tällä hetkellä mulla on vahva fiilis siitä, että lähiviikkoina ja kuukausina saatan olla enemmän läsnä youtuben puolella, mutta varmasti tännekin riittää asiaa. :-)

Anyways, positiivisiin kuulumisiin. Ajattelin postauksen otsikkoon liittyen listata muutaman pienemmän ja suuremmankin syyn siihen, miksi viime aikoina on jaksanut hymyilyttääkin:

Kenkien alla narskuva lumi
Matkakuume, joka saa oletettavasti piakkoin helpostusta (!!)
Sushilounas äidin kanssa
Joululoman suunnittelu
Ihanat ystävät jotka jaksavat aina kuunnella
Uuden musiikkisuosikin löytäminen
Oppilaiden hauskat jutut työpäivien piristyksinä 
Kuuma glögi & pikkuhiljaa alkavat jouluhulinat
Läheiset sukulaiset joiden kanssa ollessa tuntee kuuluvansa suurperheeseen 

Mä päätän tämän sekamelskatekstin näihin tunnelmiin ja lähden suihkuun, me palaillaan taas seuraavassa postauksessa.  Adiós!

ps, tää kuva on otettu menneenä kesänä mun puhelimella ja tykkään siitä edelleen ihan älyttömästi. Lg jaksaa edelleen miellyttää:-)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti