16.10.2016

SYYSFIILIKSIÄ MÖKILTÄ



de
mu

Mökkeily kuuluu tunnetusti suomalaisten kesään, mutta mun mielestä siellä on ihanan tunnelmallista syksylläkin. Nopeasti pimenevät illat eivät tietysti ole mikään lempparijuttu, mutta toisaalta silloin kynttilänvalossa chillailu ja rentouttava puusauna pelastavat paljon. Me siis vietettiin Nikon kanssa kahden yön verran syyslomaa mun isän mökillä, joka sijaitsee saaristossa. Kyseinen saari on kesän ulkopuolella aika hiljainen paikka, ja me nähtiinkin parin päivän aikana varmaan enemmän peuroja kuin ihmisiä. 

mo
pola
kuva

Parin päivän hiljaisuus ja rauha oli just sitä mitä mä oon kaivannu jo vähän pidempään. Tykkään ihan hirmusesti työskennellä alakoulussa, mutta välillä sille päivittäiselle hälinälle on hyvä saada vastapainoa. Nyt viikonlopun aikana onnistuin taas saamaan flunssan päälle, mutta uskon silti että sain tän pienen syysloman aikana akut ladattua tulevia viikkoja varten. 

Kuvien asu tulee muuten näkymään yhdellä tulevalla videolla, jonka kuvaaminen aloitettiin perjantaina. Oon siitä tosi innoissani, joten stay tuned!! :-) Muutenkin musta tuntuu että päässä on vaikka mitä kivoja videoideoita, kunpa valoisaa aikaa riittäisi vähän pidemmälle iltaan.. Anyways, ihanaa uutta alkavaa viikkoa kaikille! 








4 kommenttia:

  1. Nyt näyttää niin tutuilta maisemilta niin missä teidän mökki on? :-) syksyllä mökkeily on kyllä ihan parasta mut Tampereelta ei tuu enää niin helposti lähettyä 200kilometrin päähän mökille, valitettavasti :-/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, Iniössä se on :-) Ai vitsi voi kuvitella :/ Oon itekin miettiny sitä et tämä tän hetkinen noin kahen tunnin matka lauttaylityksineen alkaa olla aika maksimi mitä ite mökkimatkaan haluun käyttää :-D

      Poista
  2. Ihania kuvia! Mä just tykkään mökkeillä sesongin ulkopuolella, koska silloin on ihana rauha ja hiljaisuus, ja maisematkin on erit ku mihin on tottunu miljoonilla kesäreissuilla :D Ja hei, samaistun tohon hiljaisuuden tarpeeseen! Mä en mökkeillyt viime viikonloppuna, mut rentoilin kans, ja kyllä on ihan eri lailla energiaa taas palata töihin pienen rentoilubreikin jälkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! :-) Toi on niin totta, on virkistävää kun tutut maisemat näyttää ihan erilaisilta! Rentoilu on kyllä varsinkin viikonlopuissa se tärkein juttu, pidemmillä lomilla voi sitten käyttää aikaa kaikenlaiseen aktiiviseen tekemiseen :-D

      Poista