11.8.2016

HEI HEI MITÄ KUULUU?


Ja kaikki on kyllä enemmänkin kuin ok. :-) Elokuu alkaa olla pian jo puolessavälissä, mutta täällä blogin puolella on ollut hiljaisempaa. Viikonloppuisin on ollut menoa ja tällä hetkellä makoilen sohvalla kipeänä jo kolmatta päivää. Muutama kuva viimepäivien puuhista on kuitenkin tullut räpsäistyä, joten ajattelin vähän päivittää kuulumisia. 

wknd
Ehdottomasti yksi kesän ikimuistoisimmista jutuista: mun eka kerta Weekend festareilla. Hyvän musiikin, naurun, tanssin ja ihmispaljouden täyteinen viikonloppu Kyläsaaressa oli kyllä aika mahtava kokemus. Jälkeen jäi kivoja muistoja & kipeitä lihaksia. 

14k
Tää kirja on eksynyt käsiin tosi monena iltana. Oon aina jotenkin tykännyt ideasta, että kirjoihin merkkaillaan hyviä/tärkeitä kohtia itselleen muistiin. Päätin toteuttaa tän 14 000 things to be happy about -teoksen kanssa: yliviivaan ne jutut, joista oon samaa mieltä. Sellaiset, joista oon joskus kokenut onnellisuutta. Saattaa kuulostaa oudolta, mutta on jollain tavalla tosi terapeuttista! Ja saa yllättävän usein hymyn huulille.

p
Heti kuun ekana päivänä oltiin äidin ja tädin kanssa Uudessakaupungissa pienellä päiväreissulla. Tässä herkulliset lounaspizzat. Pizzaa on kyllä tullut tässä kuussa syötyä jo luvattoman monta kertaa.
j
Uusi minikaiutin on ollut päivittäisessä käytössä. Katselin pitkään erilaisia vaihtoehtoja, mutta rivitalossa asuessa päädyin tällaiseen kompaktiin vaihtoehtoon subwoofereiden sijaan. Eikä näitä JBL:liä kyllä turhaan kehuta. Kuvassa näkyvän Daughterin biisit ovat myös jostain syystä miellyttäneet mua tässä kuussa entistäkin enemmän. Niissä on mun mielestä jotenkin "syksyinen" fiilis, joten ehkä alan alitajuntaisesti jo valmistautua siihen (vaikken kyllä haluaisi..)



Edellispäivänä kuvasin taas mydayn, jonka yritän saada editoitua viikonlopun aikana. Youtubesta puheenollen mun kanavalle on ilmestynyt muutaman päivän aikana kymmeniä uusia tilaajia. Näin pienessä ajassa mulla on nyt täällä yhtä paljon seurailijoita kuin blogissakin! Iso kiitos molemmista Ja hei, toivottavasti teillekin kuuluu hyvää. Arki alkaa kohta painaa päälle mutta we can make it through!






2 kommenttia:

  1. Ihana postaus! :) Pitääpäs käydä myös vilkaisemassa tuota sun youtube kanavaa.

    Parane pian! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! Kiva kuulla :-) Yritetään!

      Poista