9.5.2016

VUODEN LÖYTÖ


Joitain viikkoja sitten pitkä ja tuskainen etsintäni vihdoin päättyi, kun löysin  sen täydellisen farkkutakin. Kaupat on pullollaan lyhyitä ja tyköistuvia farkkutakkeja, mutta mulla on ollut hakusessa pidempi ja rennompi yksilö. Monet löytää sellasia kirppiksiltä (kertokaa mulle miten???) mutta onneksi mulla kävi tän takin kanssa melkein yhtä hyvä tuuri ;-) 

2
1

Tämä ihanuus on siis Crockerin takki JC:stä, miesten osastolta. Ensimmäisen kerran takin tullessa vastaan hyllystä ei löytynyt sopivaa kokoa, mikä jäi harmittamaan. Opiskelija-alennuksella hintaa olisi jäänyt reilu 50e, mikä ei mielestäni ole kovin paha summa kunnon farkkutakista. Muutamaa päivää myöhemmin kävin toisessa JC:n myymälässä, ja uskomattoman hyvällä tuurilla juuri tämä takki roikkui kaupan ulkopuolella rekissä, jonka yläpuolella luki "tästä 15€"!! Vieläkin jaksan ihmetellä, miten mulle kävi näin hyvä sattuma :-D Säästin siis loppujen lopuksi monta kymmentä euroa, mutta sain silti hyvälaatuisen ja ennen kaikkea hyvännäiköisen takin. Käyttöä tällä on ollut jo paljon ja tulee aivan varmasti olemaan, siksi uskallankin sanoa nyt jo, että tämä on minulle se vuoden löytö!

3
5
4

Mitäs tykkäätte takista? :-) Miellyttääkö tällainen väljempi malli vai onko tyköistuvammat enemmän omaa tyyliä?






4 kommenttia:

  1. Toi farkkutakki sopii sulle tosi hyvin! :) Mä itse tykkään semmosistä tiukemmista tarkeista eli en niin väljistä :D Miten sen nyt sanois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Niina! :-) Ne tiukemmat sopii monille kyllä paremmin, on ainakin naisellisempi vaihtoehto! En oikein itsekään tiedä miten sellaista kuvailisi :-D

      Poista
  2. Superhyvältä näyttää! :) Ja oot niin kaunis *0* <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eikä, kiitos ihanasta kommentista! :') <3

      Poista