8.4.2016

NEW SHADES


Auringon palattua taas maisemiin oon alkanu kiinnittämään paljon enemmän huomiota kauppojen aurinkolasihyllyihin. Indiskassa osui silmään tosi kivat tummansiniset lasit, jotka sitten seuraavalla käynnillä kotiutin. Mulla on näiden lisäksi ainoastaan kahdet feikki-clubmasterit primarkista, joten vaihtelu tosiaan virkistää! Laadultaan nämä ei ehkä ole parhaat mahdolliset, mutta hintaakin oli vain 10e. 

IMG_6347
IMG_6356 IMG_6350,55

Mulla on vähän sen malliset kasvot, ettei oikeen minkään malliset lasit tunnu näyttävän hyvältä. Näistäkään en ollut aluksi ihan varma, mutta päätin että jos itse tykkään niin mikäs siinä. Ja tyytyväinen olen ollut. Toivottavasti viikonloppuna paistaisi aurinko enemmän kuin tänään! Mistä sun tämän kevään luottoarskat on? :-)


p.s, näitä kuvia katsoessa odotan yhä enemmän myös tiistain kampaaja-aikaa.. :-D


8 kommenttia:

  1. Noihan ovat just makeet! :) Haluisin itekkin jotkut värilliset linssit pokiin, omat optikolta hankitut perusarskat kun ovat jo melko vanhat ja mun kasvoille sopimattomat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sofia!! Värit laseissa tuo kyllä paljon piristystä ja vaihtelua ulkonäköön, kannattaa kokeilla :-)

      Poista
  2. Ompa mageet lasit!! Ja sopii kyllä sulle :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Noi sopis kyl heti ku laitoit päähän, onneks kävit ostaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitti Jenny! Jäi niin paljon sillon mietityttämään et oli pakko palata ostamaan noi :-)

      Poista