11.4.2016

MEIKKIPUSSIN PANOSTETUMMAT


11

Heips! Mun meikkikokoelma on kasvanut kolmella uudella (ja ihanalla) jäsenellä, joista ajattelin vähän puhua. Näiden kauniiden pakettien sisältä paljastuu siis Urban Decayn all nighter setting spray ja primer potion silmäluomille sekä Anastasia Beverly Hillsin brow wiz kulmäkynä. UD:n tuotteet sain Nikolta syntymäpäivälahjaksi ja kulmakynän ostin Kicksistä. Nakedin luomiväripalettia lukuunottamatta mun meikit ovat lähinnä vaan Lumenea tai Maybellinea, joten nämä kolme ovat tosiaan ne arvokkaimmat yksilöt. Käytössä tuotteet ovat olleet vasta alle pari viikkoa, mutta melko hyvin olen saanut jokaista testattua!

14

Setting spray on näistä kolmesta vielä hieman mysteeri. Mitään negatiivista sanottavaa ei siis ole, sillä tätä käytettyäni ripsiväri ei ole valunut poskille tai meikki muutenkaan sotkeutunut. Joten kyllä tällä varmasti jotain vaikutusta on, koska yleensä varsinkin ripsiväri sotkeutuu mulla helposti. Joku päivä pitää silti testata kunnolla suihkuttamalla tätä vain toiselle puolelle kasvoja ja katsomalla tilannetta myöhemmin uudestaan. 

Primer potion on puolestaan heti ansainnut paikkansa mun suosikkituotteiden joukossa. Tämä tuote on luomivärien pelastus: helppo levittää (applikaattori on tosin aika kömpelö koska ei vinoutensa takia meinaa tulla ulos tuubista), saa halvemmankin luomivärin näyttämään pigmenttiseltä ja ennen kaikkea pitää värin paikoillaan koko päivän. Ehdottomasti hehkutuksensa arvoinen!

Brow wiz vaikutti kaupassa käteen koitettuna aika kovalta kynältä, mutta onneksi uskoin myyjän puheita ja ostin tämän. Kulmiin levittyy tosi helposti ja jäljestä tulee pienellä kärjellä tarkkaa. Parasta tässä on kuitenkin sävy (mulla taupe) joka on just eikä melkein mun oman värin kaltainen. Tämä on mun ensimmäinen kulmakynä jota ei teroiteta vaan ns. kierretään esiin, joten nähtäväksi jää kauanko tämä sama kynä kestää. Hintaan nähden toivon, että kauan :-D

17
18



Onko sulla jotain kokemuksia näistä tuotteista? :-)







4 kommenttia:

  1. Tää oli kiva postaus ♥ Itellä ei oo kokemusta mistään noista mutta toi anastasian kulmakynä vaikuttaa kyllä kokeilemisen arvoiselta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) ♥ Suosittelen kokeilemaan! Ainakin mun kokemukset kicksin asiakaspalvelusta on hyvät, myyjä autto mua valitsemaan just oikeen sävyn ja muutenkin osas vastata hyvin kaikkiin mun kysymyksiin. Ja youtuben puolelta saa myös aina apua ;-)

      Poista
  2. Multa löytyy kanssa toi ud:n primer potion ja on muuten ihan huippu! Pelastus silmämeikille :-D tota anastasian kulmakynää ois myös mienkiintosta testata kunhan saisin dipbrow pomaden käytettyä loppuun... :D

    http://playingwithmylifeviivi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin on! :-) Mäkin mietin ensin just tota pomadea, mutta kynä on vaan jotenkin paljon kätevämpi kuljettaa mukana kun sivellin :-)

      Poista