11.1.2016

KAUNEINTA MADRIDISSA


..on ehdottomasti rakennukset. Olin siis juuri ennen vuodenvaihdetta muutaman päivän Madridissa kaupunkilomalla, ja päätin nyt esitellä kuvien muodossa sitä hienointa osaa tästä kaupungista, eli arkkitehtuuria. Koska tähän aikaan vuodesta aurinko ei Espanjassakaan hirveästi lämmittänyt eivätkä kukat kukkineet loisteliaasti, mun huomio kiinnittyi ihan eri tavalla erillaisiin kirkkoihin, museoihin ja valtion rakennuksiin. Niitä Madridissa nimittäin riitti:
IMG_5136,5 IMG_5233 IMG_5202 IMG_5167 IMG_5150 IMG_5153 IMG_5185,5
IMG_5143,5
IMG_5257 IMG_5184 IMG_5126


Mun oma suosikki kaikista näistä oli kyllä varmaan toi kristallipalatsi. Jotenkin mua kiehtoo se miten kaunis ja vanha se on mutta kuitenkin tosi hauras. Kunnon turistina luinkin matkaoppaasta, että vesisateella se on suljettu.

Tämä oli nyt vähän erillainen matkapostaus, mutta toivottavasti piditte! Olen kyllä tekemässä reissusta videota, joten luvassa on myös vähän laajempaa kuvaa Espanjan pääkaupungista. Mua kiinnostais myös tosi paljon myös kuulla mikä näistä kuvan paikoista/rakennuksista oli sun mielestä kaunein tai hienoin tai muuten vaan miellytti silmää? :-)





2 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia!! Mä ihastun tosi usein reissaillessa myös erilaisiin rakennuksiin ja arkkitehtuuriin, eikä sitä varten tarvitse lähteä esimerkiksi Tamperetta tai Helsinkiä kauemmaksi :)

    Näistä kuvista lempparit on varmaan noi kaks, mitkä on ilmeisesti tuolta kristallipalatsista :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Kiia!! Jep, Suomesta löytyy kyllä kans tosi kauniita paikkoja! Esimerkiks Kiasma on mun mielestä hyvällä tavalla erilainen ja muutenkin hieno rakennus :-)

      Kiva kuulla että kristallipalasti oli sunkin suosikki! :-)

      Poista