30.11.2015

Late night thoughts


IMG_4941

Hyvää iltaa ihanat, toivottavasti marraskuu päättyy hyvissä merkeissä. :-) Itse vietin tämän(kin) päivän kotona frendejä katsoen ja joulujuttuja suunnitellen. Lisäksi taistelin useamman tunnin ajan espanjanläksyjen kanssa, mietin vaatteita Tukholmanreissulle ja ihastelin mun huoneen valoisampaa ilmettä. Valmis tämä pieni sisustusprojekti ei tosiaankaan ole, mutta olen saanut toteutettua jo monia kivoja juttuja. 
40 minuutin päästä on joulukuu. Tänä vuonna mun ei tarvitse miettiä saavutanko kunnon joulufiilistä, kun se on ollut päällä jo viimeiset pari viikkoa. Tänäänkin kuuntelin spotifystä joululauluja, ihan hassua miten paljon ne voi piristää kun ulkona sataa ja sisällä mikään ei suju niin kuin toivoisin. 

IMG_4947
IMG_495,0


ps. olin koko marraskuun karkkilakossa (ei mikään kovin kummoinen saavutus, mutta olen silti itseeni tyytyväinen heh) joten odotan huomisen ensimmäistä joulukalenterin luukkua huolestuttavan paljon..






2 kommenttia:

  1. Onnistuispa herkkulakot meikältäkin! Vois kyll tammikuun pitää tipattomana JA karkittomana :) Musta kuukausi ilman karkkia on jo mainitsemisen arvoinen suoritus (Y)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullakaan ihan kunnon herkkulakko ollut, tuli syötyä popparia leffassa ja jätskiäkin pari kertaa. Eli vähän huijasin x) Mutta karkkilakko tekee jo paljon, koska sitä tulee niin helposti vaan napattua kaupan kassalta vaikkei tekisi oikeastaan edes mieli.

      Suosittelen kyllä koittamaan, tuli tosi hyvä mieli kuukauden jälkeen noinkin pienestä asiasta! :-)

      Poista