3.11.2015

KOSMETIIKAN SUOSIKKEJA


IMG_14033
Mukavaa marraskuuta kaikille! Ajattelin aloittaa tämän kuukauden esittelemällä teille vähän mun lempparikosmetiikkaa. Suurin osa näistä tuotteista on ollut mulla käytössä jo kauan, eli nyt puhutaan enemmänkin ''kaikkien aikojen'' suosikeista kuin esimerkiksi vaan menneen kuukauden. Mutta, let's get started!
123
1. Nivean Soft -perusrasva on paras tuote kasvoille mitä tiedän. Ei tuoksu oikein miltään, hinta on sopiva, imeytyy nopeasti ja sopii ainakin mun iholle hyvin. Tätä käytän aina suihkun jälkeen.
2. Garnierin Micellar Cleansing Water. Poistaa tehokkaasti meikin silmistä ja koko kasvoilta kirvelemättä. Kuvassa näkyvä pullo on jo toinen jota käytän, koska tykkään paljon mahdollisimman yksinkertaisista tuotteista jotka sopii moneen.
3. Garnierin PureActive puhdistus/kuorinta/kasvonaamiota en ole käyttänyt vielä montaa viikkoa, mutta toistaiseksi tykkään. Käytän tätä muutaman kerran viikossa kuorintana, ja sen jälkeen kasvot jää ihanan pehmeiksi ja jotenkin piristyy tosi paljon :-D Hankala selittää, mutta varsinkin aamuisin käytettynä toimii!
45
4. Schwarzkopfin Moisture Kick - tätä on hehkutettu monessa blogissa ja yhdyn mielipiteeseen. Käytän siis aina suihkutettavaa hoitoainetta märkiin hiuksiin (vaikka käytän hoitoainetta suihkussakin), mutta tähän pulloon tartun silloin kun hiukset on erityisen kuivat.
5. L´Oreal Elvital Extraordinary oil hiusöljyä en muista kauhean useasti käyttää, vaikka varmasti pitäisi. Tämä jättää hiukset ihanan pehmeiksi & tuoksuu superhyvältä!
678
6. Sephoran mattakynsilakan ostin keväällä Prahasta, ja siitä asti olen halunnut laittaa tätä joka lakan päälle. En kuitenkaan raaski käyttää sitä ihan loppuun ennen kuin löydän jostain saman tai jonkun yhtä hyvän vastaavan.
7. Escadan Born in Paradise on mun ehdoton suosikkihajuvesi. Ananasta, kookosta, ja vesimelonia, täydellistä. Tämä pullo alkaa kohta jo olemaan tyhjä, joten pitää katsoa päädynkö samaan vai Escadan toiseen melko samankaltaiseen, Turquoise Summer vaikuttaa myös hyvältä.. :-)
8. Dermosilin pohjustuskynsilakka, toinen ehdoton lemppari kynsituote. Mulla on tätä siis oikeastaan aina kynsissä, oli päällä sitten lakkaa tai ei. Pitää kynnen vahvana, on lähes väritön ja kuivuu tosi nopeasti.
910
9. L´Oreal Volume Million Lashes So Couture ripsiväri. Eipä tästä sen kummempaa sanottavaa, kuin että toimii mun vaaleisiin ripsiin hyvin. Ja ehdottomana plussana: ei varise/saa ripsiä katkeilemaan vaikka taivutan ne aina meikkaamisen jälkeenkin. Hinta on tosin vähän korkea.
10. Lumene Natural Coden mattameikkivoidetta tulikin ylistettyä jo tässä postauksessa. Edullinen ja mun iholle sopiva tuote, jota olen käyttänyt jo yläasteesta asti. 


Löytyykö sieltä luottotuotteista kentien samoja purkkeja ja pulloja? :-) Ja jos teillä on jotain hyviä ehdotuksia mun listan jatkoksi, niin vinkatkaa ihmeessä!! 






4 kommenttia:

  1. Mulla on toi tismalleen sama meikkivoide käytössä, se on ihan paras ^_^<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, lisää todistusta tälle väitteelle! :-D Jep!

      Poista
  2. Toi Nivean soft - rasva on ihan mielettömän hyvää! Toimii mulla hyvin käsirasvana. :D Samoin toi garnierin pureactive puhdistusaine on hyvää! Vei multa mustapäät pois, ja muutenkin puhdisti kasvoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi niin on!! Mä laitan aika usein sitä myös kuiviin kyynerpäihin, ja auttaa hyvin. Ja jes, mahtava kuulla! Toivottavasti mulla olis samoja tuloksia pidemmän käytön jälkeen :)

      Poista