25.11.2015

All I want for Christmas is..


Eksyin tossa muutama päivä sitten selailemaan erilaisia joulujuttuja eri nettikaupoista, ja sain inspiraatiota tehdä pari kollaasia. Näissä on siis vaan kolme juttua, joita olen pyytänyt lahjaksi, ja loput on lähinnä omalla ostoslistalla huoneen jouluistamiseksi ( :D onkohan jouluistamiseksi edes sana?). Vaikka olen kova jouluintoilija, niin en jostain syystä ole aikasemmin somistanut omaa huonettani joulun alla sen erikoisemmin. Nyt olen kuitenkin ihan myyty kynttilöille, pussilakanoille, tyynynpäällisille ja jouluvaloille. Suloisten yövaatteiden lisäksi tänä vuonna mun must-listalla on ehdottomasti myös jouluinen neulepaita! Just sellainen, jota ei oikein voi käyttää muualla kuin kotona, mutta jota tekis mieli käyttää joka päivä. 

kakkonen


YÖPAITA, KIRJATUKI, RASIA, TUOKSUKYNTTILÄ, TYYNYNPÄÄLLINEN H&M   
KELLO DANIEL WELLINGTON   TORKKUPEITTO & JOULUTÄHTI ELLOS
PUSSILAKANAT, TYYNYLIINAT, KYNTTILÄT IKEA



ykkönen

TYYNYNPÄÄLLISET, NEULEPAITA, TUIKUT H&M   KOLMIJALKA GIGANTTI
KOTIHOUSUT & PYJAMASHORTSIT CUBUS   PUSSILAKANAT & KYNTTILÄT IKEA



Mun omia suosikkeja näistä kaikista on varmaankin kanelituoksukynttilä ja noi superjouluiset yöppyshortsit. Enää alle kuukausi ja koko joulu on jo ohi.. nyt viimeistään on siis aika aloittaa glögin jatkuva ryystäminen ja joululaulujen kuunteleminen suoratoistolla! Itse just tässä mietin, että pitäiskö ottaa glögiä termosmukissa huomiseen kokeeseen tsempiksi..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti