31.10.2015

Last of October


IMG_1428
IMG_1450
IMG_1443


Taas yksi kuukausi takana. Yhden lähempänä vuoden loppua ja uuden alkua. Ennen kaikkea: lähempänä joulua! Haha oon jo niin innoissani, ostin tällä viikolla kaupasta glögiä & joulupipareita ja nautin joulutunnelmasta oikein kunnolla. Mun mielestä jouluun vaan kuuluu se, että sen fiilistelyn voi aloittaa vaikka lokakuussa jos siltä tuntuu. Mutta aattoa ennen on vielä esimerkiksi mun ja Nikon reissu Tukholmaan, jota odotan niiin innolla! 

Viimeviikot on mennyt (vaihteeksi) tosi nopeasti, mutta hyvillä mielin. Mulla on koulussa tällä hetkellä tosi rento jakso, joten on ollut paljon aikaa tehdä kaikkea mieltä piristävää. Olen suunnitellut mm. pari videota tehtäväksi, koska mun kiinnostus videokuvaamisen ja youtuben maailmaa kohtaan kasvaa koko ajan. :) Mutta nyt alan editoimaan kuvia huomiseen postaukseen, good night!





2 kommenttia:

  1. Ihana asu, varsinkin tuo pitkä neuletakki! Mukavaa reissua teille Tukholmaan! :) -Aliisa

    http://aliisannika.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, neule on uffista mutta ihan ginan vaate. :) Kiitos paljon! <3

      Poista