12.4.2015

MOM JEANS


Tilasin kerran h&m:ltä ihan päähänpistona tällaset korkeavyötäröiset ''mammafarkut'', jotka näytti siinä kuvassa tosi kivoilta. Sovittaessa mietin kauan että osaanko oikeesti käyttää tällasia missään, mutta päädyin kuitenkin pitämään ne. Ja onneksi pidin, sain tosi paljon kivoja kommentteja ja nämä tulee varmasti puettua vielä monesti. Tämä asu oli mun mielestä tosi simppeli mut silti kiva, oon ihan rakastunut farkun ja raitojen yhdistelmään. Kuvissa näkyy myös mun uusi lyhyt hiusmalli, joka on suoraansanoen ollu yks mun elämän parhaita ''hankintoja'' jos asian noin voi sanoa. Mulla on ollut ihan sama hiustyyli jo monta monta vuotta, joten tämä piristää hirmuisesti. Aion kyllä vielä käydä leikkauttamassa muutaman sentin lisää molemmilta puolilta nyt kun tiedän että tykkään lopputuloksesta x) 

8
collage3
CROPTOPPI SEPPÄLÄ // FARKUT H&M // NEULE UFF (gina) // CONVERSET STADIUM
3
collage1
10


Mitä sä oot mieltä, ihanan retrot vai kamalan kasarit?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti