19.2.2015

Wanhojen tunnelmia


Pahoittelen heti alkuun, että mulla on tosi vähän näitä kuvia. (Teko)syitä on monia, mutta lähinnä se, etten jaksanut keskittyä kameran edessä tai takana olemiseen, vaan yritin nauttia päivästä. :) Tanssin aikana otetut kuvat on mun tädin ottamia, mutta niistä ei kauhean moni onnistunut kun meillä oli salissa tosi hämärä valaistus juhlan ajan. Se oli mun mielestä kyllä aika kivakin, ei ollut niin jumppasali-olo. 

Koko wanhojen päivä meni ohi hirveän nopeasti, eikä mitään turhaa oleskeluaikaa hirveästi jäänyt. Meillä oli siis yhteensä kolme esitystä, ja keskellä päivää alkavien ja keittiö- henkilökunnan järjestämä juhlalounas lukiolla. Tunnelma oli tosi mukava, ja meidän tanssit suju hirmu hyvin. Olin tosi tyytyväinen kaikkeen :) Paitsi ehkä mun hiuksiin, ne ei onnistu ihan niin hyvin kun koekampauksessa, kun kampaajalla oli yöllä mennyt kiharrin rikki ja jouduttiin tyytymään varaversioon. Mutta perjantai 13., ei mikään yllätys. Meillä oli iltanäytöksessä ja sitä ennen paikalla ihan ammattikuvaajakin, voi olla että sieltä tulee vielä jotain vähän parempia kuvia. 

Illalla tuntu jotenkin hassulta ajatella, että kaikki se vaiva ja harjottelu oli nyt tässä, enää koskaan ei laittauduta ja tanssita niitä tansseja. Toisaalta jäi vähän haikea olo, mutta olen kuitenkin ihan tyytyväinen että kaikki se hössötys jää vaan tuohon yhteen päivään. Anyways, laittelen tänne varmaan myöhemmin kuvia mitä saan muilta tai sieltä kuvaajalta, nyt heipsan! :) 

collagem
IMG_9137m
IMG_9024m IMG_9116m IMG_9040m collage




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti