15.1.2015

Massive purchases


..or not. Varasin Krakovan matkaa varten aika runsaastikin rahaa, koska tiesin että käytäisiin mm. yli 200 liikkeen ostoskeskuksessa. Kuitenkin mun shoppailuinto jäi aika pieneksi, ja koko valtavasta keskuksesta tarttui mukaan vain yksi sormus. Lisäksi ostin pikkuputiikeista ihan pari juttua & lentokentältä karkkia. Eli rahaa omiin ostoksiin meni alle kakskymppiä! Oikeesti olen tosi tyytyväinen, vaikka wanhojen jatkoille mekkoa ei löytynyt. Rahaa jäi reilusti yli ja ei todellakaan tullut ostettua mitään turhaa. :) 
IMG_8894
Niin kaunis vihko (tässä on sivujen reunatkin kultasia) !! Mun vihkojen keräily karkaa kohta käsistä.. Mutta tämä on siis siitä ihanasta kirjakauppa-kirjastosta josta laitoin kuvan instagramiinkin.
IMG_8900
Kangaskassi Puolassa valmistettujen matkamuistojen liikkeestä jonkin matkaa vanhan kaupungin ulkopuolella. Uusi kamerakassi rikkoontuneen tilalle ja varmaan muuhunkin käyttöön.
IMG_8895
Jelly beans -lajitelma. Nää on mun mielestä niin älyttömiä, siis miten tollanen karkki voi maistua niin paljon joltain muulta?! Tässä on esim. voipopcorni joka on niin aidon makuinen että tuntuu tosi omituiselta jauhaa tollasta karkkia eikä jotain rouskuvaa xd 
IMG_8898
Midsormus six-koruliikkeestä. Ajattelin laittaa tämän wanhoihin vaikka pieni poisputoamisen riski onkin. Toi on vaan tosi kaunis.


Arkeen palaaminen on tuntunut aika raskaalta, varsinkin kun mulla on nyt alkuvuodesta ihan älyttömästi kaikkea. Tai jollekin tämä voi olla vielä pientä, mutta ite olen tottunut siihen että arkisin ohjelmaa koulun jälkeen on kerran pari viikossa. Koeviikko alkaa siis ens viikolla, mulla onneks heti ekana päivänä vapaata. Sitten helmikuussa wanhat ja ihan loppukuusta musikaalin näytökset. Näiden päälle vielä autokoulu. Onneks espanjantunneissa tuli yhden jakson tauko, eli seuraavan kerran menen iltalukioon vasta maaliskuussa. 
Tänään meillä oli taas musikaalitreenit viiteen, sitten kotiin tultua söin ja tein läksyt nopeasti, joten kahdeksan aikoihin mulla oli jo kaikki hommat hoidettu. Jotenkin ihan hämmästyin, kun olen nyt vaan ollut koneella, kuunnelut musiikkia ja kattonut netflixia. Ihanan rentoa! Viikonloppuna on tiedossa hesanreissu Päivin pojan syntymäpäiville ja ihanan pienen Armin luo kylään :) Käydään kattomassa jokin stand-up komiikka näytös, saa nähdä nauranko ollenkaan vai koko ajan. Rentouttavaa viikonloppua!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti