28.12.2014

Gifts


Sain superkivoja lahjoja, enkä oikeastaan mitään turhaa. Se onkin ehkä tärkeintä. Suurin yllätys oli kyllä ehdottomasti toi lauta, en ollut siis toivonut mitään tollasta :D Mutta sen verran mitä sisällä oon tota testaillu, niin tosi sulavasti kulkee! Varmasti tulee käyttöä kunhan kevät tulee. Näiden kuvissa olevien lisäksi sain isältä rahaa, päiviltä marimekon pussilakanat ja salaattiottimet samaa sarjaa jota se anto viimevuonna ja sit Janinalta ja Eveltä kaikkea pientä kivaa. Eilen sain myös Nikolta superihanan lahjan & sen äidiltä Hitlerin raivottaret -kirjan. Eli all together sain hyvää ja enemmän kuin toivoin. Ja kaikki mun antamat lahjat sai myös kiitosta, mikä on mulle sinänsä jo lahja. 

lahjat
IMG_8538
Tädiltä & äidiltä (jälkimmäinen siis sormustelineeksi/koristeeksi) 
IMG_8545
Äidiltä & Anitralta
IMG_8540
Villasukat Nikon mummilta (sain myös arpoja voitin 5€ jee!) & muut äidiltä
crimim
Nämäkin äidiltä, ehkä yks parhaista lahjoista :3
IMG_8550
Kummisedältä ja serkulta. 2 cool 4 u. 


Vuosi alkaa olemaan lopuillaan, taas kerran saa ihmetellä ajan kulkua. Teen vielä ainakin yhden postauksen, missä vähän muistelen kulunutta vuotta. Uudeksivuodeksi mulla ei ole vielä mitään suunnitelmia, oletettavasti olen kotona koska heti seuraavana päivänä lähdetään Helsinkiin ja sieltä 2. päivä Krakovaan. Oon niin innoissani!! Ja käykää muuten kattomassa mun viimepostauksen jouluvideo jos jostain syystä missasitte! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti