15.12.2014

8 days left!


Enää reilu viikko, ääk! Oon saanut Nikoa lukuunottamatta ostettua kaikkien joululahjat ja tänä vuonna olin tosi tyytyväinen kaikkiin lahjaostoksiin. Uskon (ja toivon) etten hankkinut kenellekään mitään turhaa. :) Rakastan antaa lahjoja, ja joskus mulla meinaa mennä vähän yli. Nyt pysyin ihan aisoissa eikä rahaa mennyt liikaa. Jää sitten Krakovaan käytettäväksi ;) 

Pari päivää sitten tuli taas h&m paketti, josta piti puolet palauttaa. Mutta toi punanen (näitä mun yksittäisiä villejä värivalintoja!) neule ja valkoinen t-paita jäi kaappiin. 

IMG_8395
Äiti teki mun hyin vähäisellä avustuksella piparkakkutalon. Toi tuoksuu edelleen yli viikon vanhana tosi kivalta keittiössä :)
IMG_8433
IMG_8430



2 kommenttia:

  1. Toi neuletakki on ihana! mulla on samantapainen, mutta vaan lyhyenä versiona.

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! *sydänsilmäemoji* Heh, sopii kyllä kauden väreihin. :)

      Poista