9.9.2014

back from the death

Heippa! En edes jaksa selitellä tätä taukoa millään muulla kuin koulu & laiskuus. Ja suuri motivaation puute. Mutta nyt oon saanut motia takasin ja päässä vilisee jo muutamia ideoita, kunhan vaan jaksaisin toteuttaa. :) Parin viikon päässä häämöttää koeviikko, ja aika on menny ihan liian nopeesti. Kai mä siitä kuitenkin selviin kun tähänkin asti on selvitty.

Mun hartaasti odottama H&M tilaus tuli eilen postista ja oon ihan superilonen näistä jutuista. Palautin suurimman osan mutta jotain kivaa jäi kaappiin. En nyt vielä ehtiny ottamaan mitään kummempia asukuvia mutta kyllä tästä jotain käsitystä saa :)

IMG_7366MM
IMG_7374MMMM
IMG_7380MM
täydellisen värinen neule n. 20€ & printtipaita n.25€
IMG_7386MMMM
kahdet perus pitsikolmioliivit (paremmat kuin odotin jeejee!) yhteensä n.10€


Aika perusjuttuja siis mutta tyytyväinen oon! :) Ja toimitusaika oli kerranki tosi lyhyt. Loppuun vielä tuliaisia laivalta mitkä sain äidiltä:
IMG_7390MMM
söpöt happy socksit, hasselpähkinäsuklaata (hyvästi karkin vähennys) ja peruspurkkaa. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti