27.7.2014

Summer vibesss

Holaaa! Taas on päässy tovi kulumaan viimepostauksesta, mutta ei anneta sen haitata. :) Töitä on riittäny ja tän tukalan painostavan kuumuuden takia en ole jaksanu tehdä m i t ä ä n järkevää. En kyllä valita kiva vaan kun on lämmin. Nyt sain töistä jostain syystä vapaata to-ke eli melkein viikon, joten vähän on ehtinyt puuhailla jotain.
Tänään päivällä lähdetään Nikon & hussen kanssa jonnekkin vähän kauemmas telttailemaan jeejee :) Koitan kehitellä siitä vähän erilaista postausta. Plus mulla on teille näytettävänä maailman ihanin laukku jonka kinuin Valtterin tuomaan ruotsista!!  Oon niin ilonen vaikka en ole edes käyny kotona vielä näkemässä sitä xd

Tän väsääminen vähän venähti joten nyt taitaa olla mun nukkumaanmenoaika, öitä 


IMG_6524
mun & äitin fancy dinner: perunoita, graavia ja neulamuikkuja salaatin kanssa. nam.
IMG_6542
särkkiksessä lauantaina :) Helle oli uuvuttava ja mulle tuli niin paha olo että laitteissa käyminen vähän jäi.. 
IMG_6545
gimme a puppy please *itkuemoji*
IMG_6525
lyön vetoa ettei kukaan leikkaa meloneita näin suoraan ku minä!
IMG_6470
Loppuun vielä aivan upea auringonlasku taannoisesta turun mopo- ja piikkimiitistä :) linkki nikon (ja mun) tekemään videoon CLICK :)))



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti