10.5.2014

Budapest 2

Loput matkakuvat tässä. Viimeisinä päivinä oli vähän vähemmän aurinkoista, superlämmintä silti. Me mm. käytiin runiobaarissa, shoopailtiin (minä lähinnä..), käytiin isossa kirppispaikassa missä oli kaikkee Neuvostoliitonkin aikaista kamaa ja vappuillallistettiin sellasessa panoraamaravintolassa mistä näky tosi upeasti koko kaupunki. Siellä oli kyllä niin hienoa et mua välillä nauratti se tarjoilijoiden käyttäytyminen xd Yks tosi kiva juttu tässä lomassa oli kanssa se, kun oltiin tiistaina niin aikasin perillä ja lähdettiin lauantaina vasta kuudelta iltapäivällä, niin saatiin käyttää nekin päivät hyödyllisesti! Viikonloppuna koitan saada tehtyä pienen ostospostauksen, sitten mun on varmaan pakko lopettaa tän matkan fiilistely ja palata kunnolla arkeen.. Onneks kesäloma ei ole enää kaukana!!

vuori
ton patsaan juurella oli se panoraamaravintola :)
arrow
haha
täs mä & isukki
letti oh
täs mä & isukki
sunset
still PicMonkey Collaage raunio pesä aukio treeee kirppis lego coins aww
 tällä parilla oli hääkuvaus menossa, niin söpöä!
castle


Hyvää äitienpäivää kaikille äideille! Ja jee oltiin euroviisuissa ihan hyvillä sijoilla :) Nyt öitä ♥





2 kommenttia:

  1. vitsit kun kivoja kuvia! :-) Oon aina halunnu tonne, ja taas vielä enemmän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti Helmi!! :) Joo suosittelen todellakin, ihan uskomattoman kaunis paikka <3

      Poista