5.12.2013

We're all the things that we do for fun


lorde - buzzcut season 




fwe
snow
händu piisvamma

Heipsan! Parit naamakuvat tulin iskemään tähän ja lisäks on paljon kaikkea asiaa. Tai ainakin tunti siltä äsken, mutta nyt kun yritän kirjottaa niin ei tule mitään mieleen :D Anyways, koeviikon tuloksia ollaan saatu takasin ja mulla meni kaikki paremmin kun osasin ees odottaa, paitsi fysiikka. Mutta sillä ei niin väliä. Viikonlopun ja alkuviikon olin ihan hirveessä flunssassa ja kuumettakin oli, mutta nyt onneks on jo melkeen kokonaan ohi. Maanantaina olin kampaajalla ja en tiedä huomaako kukaan muu eroa mutta nää on nyt tosi kivan vaaleet ! Oon leikkiny paljon tän uuden kameran kanssa ja tosta Av-asetuksesta on tullu ihan mun uus lemppari, mut vielä on paljon opittavaa. Sit koulussa oli tänään itsenäisyyspäiväjuhla ja yks lakitus, jotkut oli tosi hienona mutta mulla nyt oli vaan toi forever21:in kauluspaita ja mustat farkut. Niin ihanaa kun huomenna on vapaa ! Mennään päivin ja isän kanssa Helsinkiin sen päivin siskon perheelle kenen luona olin kesällä. Niillä on uus kämppä ja odotan innolla et saan nähä Armia pitkästä aikaa :) Harmi vaan et jokavuotinen perinteinen Tuntematon sotilas taitaa jäädä tänä vuonna kattomatta. Tein muuten huomiseks ajastetun postauksen tohon itsenäisyyspäivään liittyen :)

Vähän suurempi asia on että laitoin tänään exploriukselle haastatteluhakemuksen !! Eihän se mhinkään sido eikä mikään ole vielä varmaa, mutta toivotaan parasta :):)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti