5.11.2013

yay

Heips ! Mä päätin sit tarttua tuumasta toimeen ja vertailin sen 600D:n hintoja ympäriinsä, kun huomasin et se on just alennuksessa netanttilassa vaan 399. Jesjesjes !! Nyt mulla on siis uus ihana silmäterä. Oon niin rakastunu tähän, toiminnot on suht simppeleitä ja samanlaisia kun vanhassakin mut laatu on miljoona kertaa parempi, pure love ♥ Nyt kun mulla on parempi kamera ja inspiraatiotakin riittää, niin oon ajatellu että panostaisin tähän bloggaamiseen vähän enemmän :) Tietty koulu ja työt yms vie paljon aikaa, mut että postaisin edes vähän useammin ja panostaisin kuviin. Kunhan opin tän kuussatasen syvimmätkin salaisuudet niin voin jopa onnistua räpsimään laadukkaitakin kuvia.

Inspiraatiosta puheenollen; sisustuskärpänen on purru mua. Ja äitiä kans, ikea on koluttu ja nyt olkkari saa uuden ilmeen. Mä olen täällä isän luona vähän järjestelly yhtä sun toista pientä juttua, voisin vaikka laittaa vähän kuviakin jos joku kaunis päivä ulkoa kajastais valoa eikä aina vaan sadetta. Tänään oli jo tosi kova tuuli, sähkötkin oli poikki toista tuntia. Ei olis kyllä haitannu vaikka olisivat olleet pois pitempäänkin, kynttilät on ihania :) Marraskuussa hypetän aina ihan liikaa kynttilöistä ja led-valosarjoista. Nytkin suunnittelen millasen voisin tänne ostaa..

camcam
the apple of my eye
redddd
fglr
glow

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti