9.7.2013

inspiration part II


runn
bun
mine
yes.
♥♥♥♥♥♥
obey
alone
kissme
caliii

Inspiroituminen on ihanaa. Ja matkustaminen ja ihmiset ja kesä ja vaatteet ja musiikki ja weheartit ja ruoka ja quotet ja vesi (mitä muuten huomasin olevan tosi monessa näistä kuvista kun äsken vähän tarkemmin katoin) kaikki muu mitä rakastan niin paljon. Mulla on ollu superkivat pari viime päivää (: Tänään sain laukun pakattua. Tai no oikeestaan eilen kun nyt on jo keskiviikko. California huomenna !! En postaile sitä ennen enää mitään joten palaillaan parin viikon päästä :) Mä en malta odottaa seuraavaa 11 päivää, tulee olemaan jotain niin ikimuistoista ! Jännittää kyllä ihan sikana mut se kuuluu asiaan. Jos kuulumiset sieltä kiinnostaa niin instagramissa olen nimellä adaelina :)  Yritän lisäillä kuvia jos wifiä vaan löytyy.

Hah tulipa vähän yli-iloista tekstiä xd Mut mä oon niin onnellinen tällä hetkellä ihan kaikesta :) Ja onnellisena on kiva mennä nukkumaan eli sammutan nyt koneen. Tänään hoidan vielä viimeset asiat ja vietän loppuajan kullan kanssa, sit aamulla kohti Helsinki-Vantaata. Byebye


2 kommenttia: